Блогер Михайло Чаплига розкрив підґрунтя нещодавньої заяви Володимира Зеленського про створення першої національної авіакомпанії, пише портал Українці.

"Чи знаєте ви, що днями кожного з вас і всю країну "взули" на підтримку Еірбаса на кругленьку суму? Адже ми найбагатша країна, чи не так? У нас самі "зелені" депутати, чи не так? Але відразу обмовлюся – є спосіб законно Скинути це ярмо, але потрібно буде засудити тих, хто ставив підписи. Днями вас ошелешили мега новиною про те, що Зеленський створює "національну" авіакомпанію... І з цієї нагоди замовили і зобов'язалися оплатити... присядьте... десять... найновіших літачків Еірбаса... Якраз в період стагнації", – обурюється блогер.

Далі Михайло Чаплига пояснив, що то все відбуватиметься саме за гроші простих українців, платників податків.

Airbus A320 Eurowings. Фото: Eurowings
Airbus A320 Eurowings. Фото: Eurowings

"У важкі часи розвинені країни шукають способи підтримати свої громадини... Але конкуренція величезна і всі уважно стежать один за одним – не можна безпосередньо давати гроші своїм – це порушення глобальної конкуренції. Тоді в хід йде геніальна схема. Для цього потрібні продажні керівники своїх країн і продажна влада "бананових республік". Влада країни "Х" дає "кредит" країні злодіїв, яка за цей кредит зобов'язується купити!!!! відразу десять!!!! новітніх літачка... у період кризи перельотів і виробництва. Гроші країна безпосередньо вливає в свого гіганта, показує мову Боїнгу, а борги вішає на країну лоха. При цьому країна Лох ще вимиває з власного бюджету мільярди своїх же грошей для своїх вже компрадорів "на інфраструктуру", - пояснює Михайло Чаплига.

Популярні новини зараз
Погода несе божевільну спеку: прогноз на найближчі дні Заплатите від 17 000 до 51 000 грн: українців попередили про штрафи з 1 квітня Замість відключення – щоденна пеня: комунальники попередили боржників Переказ з картки на картку будуть жорстко контролювати: як можуть заблокувати картку
Показати ще

У той же час експерт нагадав, що подібна схема вже проверталася при закупівлі британських кораблів. Михайло Чаплига засумнівався в тому, чи своєчасно зараз для України брати на себе таке ярмо і надавати підтримку західним компаніям, коли у себе вдома злидні.