Telegram-канали "Чорний Список", "Народний Ревізор" і їм подібні в основному викладають різні фотографії і Відео користувачів, які пов'язані з поганою або зіпсованою продукцією в тому чи іншому українському супермаркеті або магазині.

Зовсім недавно ми розповіли про те, що в Харкові сталася нелюдська ситуація в одному з м'ясних магазинів. Там продавщиця проігнорувала пенсіонерку, яка спіткнулася на вході і розбила голову під час падіння.

Подія в магазині, скріншот: TikTok
Подія в магазині, скріншот: TikTok

Але зараз поговоримо на тему сервісу від "Укрзалізниці". Користувачі в поїзді "Ніжин-Київ" помітили, що під час руху були відкриті двері. Ця новина була опублікована після того, як інші пасажири, в іншому поїзді - Інтерсіті "Запоріжжя-Київ" - в четвертому вагоні помітили тарганів, які лежуть людям в одяг, вільно пересуваються по сидіннях і вагону.

"Хочете сказати, що тарганам не можна до Києва?", "Це ж поїзд підвищеного комфорту! Таргани, це додатковий сервіс. Не хвилюйтеся, доплачувати не треба, це входить у вартість квитка", "Щоб душно не було", "Прокотився з вітерцем", "Виходь де хочеш, правда - один раз", - пишуть користувачі в коментарях.

Популярні новини зараз
Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей Два тарифи на воду: нові ціни встановили для мешканців багатоповерхівок та приватного сектору Українцям видають 3600 грн на місяць: виплата тимчасова, варто поспішати
Показати ще

Нагадаємо, Укрзалізниця повинна співпрацювати з бізнесом, якщо хоче розвиватися - транспортний експерт

Як повідомляв "Знай.ua", Укрзалізниця змінить графік поїздів і додасть нові вагони: список напрямків

Знай.ua писав, "Польська Залізниця Лова-Лова": український потяг втратив 2 вагони на шляху з Варшави до Києва