Українець поскаржився на те, що його більше місяця «годують завтраками» і не поспішають повертати гроші за проданий недостовірний авіаквиток. Про це він написав на сайті «Мінфін».

За словами клієнта, він завжди купував авіаквитки через "Приват-24". В черговий раз купував квитки на літак для себе і дружини, у вартість яких входило і перевезення багажу вагою в 20 кг.

"Я докупив ще нам по 20 кілограм, так як цього багажу було недостатньо. У загальній сумі на кожного пасажира було 20+20. Але при реєстрації в аеропорту представники авіакомпанії повідомили, що банк допустив помилку і у нас по багажу 5кг+15кг екстрабагажу на кожного. Довелося залишити частину багажу в аеропорту і ще докупити додатковий багаж. В цілому ми втратили досить пристойну суму", - розповів незадоволений клієнт.

Він поскаржився, що вже більше місяця не може вирішити з банком питання про компенсацію збитків. У банку свою провину визнають, але просять почекати, оскільки авіакомпанія ще не дала відповідь.

Популярні новини зараз
Можуть спробувати висадити десант: які регіони у небезпеці під час наступу окупантів Ціни не рекордні, але продовжують зростати: кіло картоплі у лютому обійдеться українцям дорожче Частині пенсіонерів встановили доплату у 25% прожиткового мінімуму: хто на це має право Оплата за розподіл газу зміниться: хто вже в лютому буде платити інакше
Показати ще

"І так кожен раз. Просто годують завтраками. Минуло більше місяця, я все ще дзвоню час від часу в банк - прошу вирішити проблему. Але починається все зі слів»опишіть вашу проблему". Потім роблять вигляд своєї діяльності, і як завжди закінчується – чекайте, ми Вам повідомимо. Просто шахраї, а не банк. Навіть авіакомпанія сказала, в якій ми докуповували багаж, що б ми відмовилися від послуг Приватбанку. Приватбанк... не несе відповідальності за своїх клієнтів. Не рекомендую з ними зв'язуватися", - обурений автор відгуку.

ПриватБанк, кадр з відео
ПриватБанк, кадр з відео

Він поскаржився і на те, що банк захищає «тільки свої інтереси».

"Якщо ви винні банку - то дзвонити будуть кожен день, нагадувати. Але якщо банк винен вам - то ви чекайте. І ніхто не несе ніякої особистої відповідальності і штрафних санкцій. Клієнта просто ігнорують і відсилають то до провайдера, то в авіакомпанію. Хоча квиток я купував в Приват24. Якщо я сам вирішую питання з іншими організаціями - то навіщо Ви там сидите і штани протираєте, не зрозуміло", - підсумував чоловік.

У банку пообіцяли, що вирішать проблему з компенсацією в найкоротші терміни.

Знай.uа нагадує: На українку взяли кредит в" Монобанку " після крадіжки телефону, співробітники тільки поспівчували.

Як раніше повідомляв Знай.uа: Нові правила і тарифи від Monobank: що змінилося для українців.

Також Знай.uа писав: "Monobank" поставив все на паузу: масштабний збій не дає перевести гроші з карти.