Українець поскаржився на те, що його більше місяця «годують завтраками» і не поспішають повертати гроші за проданий недостовірний авіаквиток. Про це він написав на сайті «Мінфін».

За словами клієнта, він завжди купував авіаквитки через "Приват-24". В черговий раз купував квитки на літак для себе і дружини, у вартість яких входило і перевезення багажу вагою в 20 кг.

"Я докупив ще нам по 20 кілограм, так як цього багажу було недостатньо. У загальній сумі на кожного пасажира було 20+20. Але при реєстрації в аеропорту представники авіакомпанії повідомили, що банк допустив помилку і у нас по багажу 5кг+15кг екстрабагажу на кожного. Довелося залишити частину багажу в аеропорту і ще докупити додатковий багаж. В цілому ми втратили досить пристойну суму", - розповів незадоволений клієнт.

Він поскаржився, що вже більше місяця не може вирішити з банком питання про компенсацію збитків. У банку свою провину визнають, але просять почекати, оскільки авіакомпанія ще не дала відповідь.

Популярні новини зараз
Блогер Трушковский подтвердил, что его бывшая Мусина открыла салоны красоты G. Bar на деньги украденные ее экс-супругом Чередниченко в Укроборонпроме Соціальна допомога у вересні: як отримати та скільки виплатять У пенсіонерів побільшає грошей: новий механізм виплат "Ми втрачаємо цих дітей": до правил НМТ хочуть внести зміни
Показати ще

"І так кожен раз. Просто годують завтраками. Минуло більше місяця, я все ще дзвоню час від часу в банк - прошу вирішити проблему. Але починається все зі слів»опишіть вашу проблему". Потім роблять вигляд своєї діяльності, і як завжди закінчується – чекайте, ми Вам повідомимо. Просто шахраї, а не банк. Навіть авіакомпанія сказала, в якій ми докуповували багаж, що б ми відмовилися від послуг Приватбанку. Приватбанк... не несе відповідальності за своїх клієнтів. Не рекомендую з ними зв'язуватися", - обурений автор відгуку.

ПриватБанк, кадр з відео
ПриватБанк, кадр з відео

Він поскаржився і на те, що банк захищає «тільки свої інтереси».

"Якщо ви винні банку - то дзвонити будуть кожен день, нагадувати. Але якщо банк винен вам - то ви чекайте. І ніхто не несе ніякої особистої відповідальності і штрафних санкцій. Клієнта просто ігнорують і відсилають то до провайдера, то в авіакомпанію. Хоча квиток я купував в Приват24. Якщо я сам вирішую питання з іншими організаціями - то навіщо Ви там сидите і штани протираєте, не зрозуміло", - підсумував чоловік.

У банку пообіцяли, що вирішать проблему з компенсацією в найкоротші терміни.

Знай.uа нагадує: На українку взяли кредит в" Монобанку " після крадіжки телефону, співробітники тільки поспівчували.

Як раніше повідомляв Знай.uа: Нові правила і тарифи від Monobank: що змінилося для українців.

Також Знай.uа писав: "Monobank" поставив все на паузу: масштабний збій не дає перевести гроші з карти.