Українка залишилася без грошей, довіривши шахраям конфіденційну інформацію. Про це вона сама написала на сайті «Мінфін».

За її словами, злочинці зуміли заволодіти грошима з її рахунку.

«У мене вкрали дитячі гроші! Сьогодні я стала жертвою шахраїв. Мені подзвонили нібито з "Приватбанку» і сказали, що моя карта піддалася шахрайським діям", - розповіла постраждала.

За її словами, шахраї діяли грамотно і агресивно. На всі питання у них були відповіді, і, хоч схеми була стара і широко відома, їм вдалося виманити код, який клієнтка банку отримала в смс.

Популярні новини зараз
Хто з українців залишиться без пільг у 2024 році "Нафтогаз" дав 9 днів: що потрібно зробити навіть якщо газ не споживаєте Зміна ціни на електроенергію: у НКРЕКП зробили заяву для споживачів Показники лічильника вже не аргумент: українців змушують платити за світло більше, ніж "накрутили"
Показати ще

Після цього постраждала відразу зателефонувала в "ПриватБанк", і почула, що з її карт були зняті гроші. Вона попросила заблокувати карти і скасувати переказ коштів, але співробітник банку відповів, що не зможе цього зробити. Її перенаправили до іншого фахівця, який повідомив, що номер телефону жінки не є фінансовим і нічого побачити за рахунками він не може.

Ідентифікувати клієнтку вдалося за ІПН-їй запропонували заблокувати карти. Але гроші вже були втрачені.

Офіс Приватбанку. Фото: Банкомати Дніпро
Офіс Приватбанку. Фото: Банкомати Дніпро
Офіс Приватбанку. Фото: Банкомати Дніпро

"І начебто як я винна сама. Передала код з смс. Але якщо подивитися на це з іншого боку, то мені здається, «ПриватБанк» фактично пособничает шахраям. Закрадається думка про те, що він в частці з шахраями. Інакше як пояснити елементарні речі, такі як бездіяльність і відмова в блокуванні рахунків. У той же час ви з легкістю блокуєте рахунки простих людей, якщо їм прийшли якісь невідомі на вашу думку гроші. А коли Вам телефонують і кажуть, що ось знімаються гроші шахраями, вам плювати. Також мені не зрозуміло, чому так легко змінюється фінансовий номер... і що це таке взагалі, фінансовий номер??? Втративши який можна позбутися всього. Він прямо важливіше паспорта", - обурюється постраждала.

У банку їй відповіли, що всіляко борються з шахраями, а клієнтці порадили бути уважнішими і звертати увагу на те, кому вона передає важливу інформацію.

«У вас дивна позиція: Ви передаєте код з повідомлення лівим людям, даючи їм доступ до ваших рахунків, а винуватим робите банк. Хоча Приват, як би він не був мені огидний - постійно повторював, що співробітники банку не питають коди, блаблабла...", - дивуються коментатори.

Знай.uа нагадує: На українку взяли кредит в" Монобанку " після крадіжки телефону, співробітники тільки поспівчували

Як раніше повідомляв Знай.иа: Нові правила і тарифи від Monobank: що змінилося для українців

Також Знай.uа писав: "Monobank" поставив все на паузу: масштабний збій не дає перевести гроші з картки