В спеціальному розділі сайту Мінфін де користувачі можуть залишати відгуки, зокрема, про роботу банківських установ, з'явилося повідомлення про роботу офіційного додатку Monobank.

Клієнтка поскаржилася, що додаток банку Monobank у її чоловіка перестав запускатися. Про це вона повідомила в техпідтримку, і тільки через 2 дні вони з чоловіком змогли потрапити в свій профіль, але коштів на рахунку вони вже не побачили. Сума, яка зникла з рахунку постраждалих, не повідомляється.

скриншот коментаря на сайті Мінфін
скриншот коментаря на сайті Мінфін

Після отримання звернення з цього питання, працівники техпідтримки банку пообіцяли повернути гроші через тиждень. Причиною зникнення коштів назвали технічний збій. "Уточнюємо інформацію" - таку відповідь постраждала сім'я вже чує третій тиждень. Поки сімейна пара чекає гроші, з ними трапилася ще одна прикра несподіванка. Під час переказу коштів з картки чоловіка на картку дружини іншого банку, а саме «Приватбанку», операція не була здійснена протягом трьох діб. На це в підтримці клієнтів Monobank відповіли, що переказ підозрілий і досі в обробці, і що на неї піде 7 робочих днів. Але, як стверджує обурена клієнтка, ці 7 днів вже пройшли, а гроші так і не отримані.

Підтримка банку відповіла жінці в особисті повідомлення, як вирішилася ситуація поки невідомо.

Популярні новини зараз
Monobank "заморожує" особисті кошти українців: хто може залишитися без копійки Перевіряйте банківську картку: українцям додатково виплатять по 4000 гривень Почекайте з покупками: виплати пенсій затримають Українці можуть залишитися без опалення та гарячої води: комунальники попередили про ризики
Показати ще

скриншот коментаря на сайті Мінфін
скриншот коментаря на сайті Мінфін

Знай.ua нагадує: На українку взяли кредит в "МоноБанку" після крадіжки телефону, співробітники тільки поспівчували

Як раніше повідомляв Знай.ua: Нові правила і тарифи від Monobank: що змінилось для українців

Також Знай.ua писав: "Monobank" поставив все на паузу: масштабний збій не дає перевести гроші з картки