Давній клієнт "Приватбанку" поскаржився на те, що фінансова установа припинила співпрацю з ним, не пояснюючи причин цього. Про це розповіли на сайті «Мінфін».
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЧоловік розповів, що був клієнтом зазначеного банку з 2016 року, тобто протягом п'яти років.
Його все влаштовувало-і сервіс, і реалізація віддаленого управління Кабінетом в «Приват 24». На його картах зберігалися тільки його особисті кошти.
Коли закінчився термін дії картки, Він прийшов у відділення банку, щоб відновити її. Однак консультант повідомив, що банк відмовляється з ним співпрацювати і видавати нову карту.
Клієнт зателефонував на гарячу лінію, і там йому підтвердили інформацію. При цьому причин ніхто не називає, скаржиться чоловік.
"Ніяких кредитів за мною не числиться, ніяких помилкових фінансових операцій ніколи не проводив. Жахливе совкове ставлення банку до постійних клієнтів. Не можу ніяк зрозуміти причину відмови... залишився осад", - нарікає ображений клієнт.
У банку оперативно відповіли на його скаргу.
"Добрий день! Наші колеги розглянуть можливість подальшого обслуговування і зв'яжуться з вами за результатом», - пообіцяли у фінустанові.
"Спасибі, що відповіли швидко. І, сподіваюся, зможете допомогти розібратися в ситуації, що склалася», - додав клієнт.
Нагадавши, Укрзалізниця показала, чим збирається годувати пасажирів у поїздах: три меню на вибір. "Укрзалізниця" презентувала нові ланчбокси, розробивши нові варіанти меню в поїздах "Інтерсіті"
Як повідомляв портал " Знай.ua", Нова пошта пообіцяла доставляти посилки, не виходячи з під'їзду: що зміниться для клієнтів. Популярний поштовий оператор "Нова пошта" повідомила про нововведення, які повинні полегшити життя їх клієнтів
Також " Знай.ua " писав, Vodafone самовільно під'єднав Клієнту послугу і двічі зняв за неї гроші: "відповідь просто вбив". Українець стверджує, що двічі втрачав кошти при поповненні пакету