Злісним неплатникам аліментів і комуналки тепер не вдасться приховуватися від закону, адже завдяки нововведенню з них зможуть стягнути заборговане просто на вулиці.

Державна виконавча служба спільно з МВС вже почала тестувати новий метод примусу стягнень з боржників просто на автодорогах. Відбуватиметься це наступним чином.

Боржника зупинятимуть співробітники Нацполіції й перевірятимуть його по базі. У випадку, якщо у нього є борги, повідомлятимуть про ймовірність конфіскації транспорту в рахунок боргу. Про це UBR.ua розповів заступник міністра юстиції з питань ДВС Андрій Гайченко.

Сплата аліментів, фото Мін'юсту
Сплата аліментів, фото Мін'юсту

Очікується, що у таких випадках боржники більш охоче погоджуватимуться виплатити свій борг все-таки грошима, аби не залишитися без машини.

Популярні новини зараз
Пенсіонерам дадуть знижку на продукти 20%: що потрібно взяти в магазин Пенсіонери отримають підвищену пенсію: які умови Якою буде погода у травні для українців: чи ховати парасольки та куфайки після квітневих дощів Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати
Показати ще

Додається, що деталі зазначеного експерименту наразі не розголошуються. У секреті тримають й назву п'яти областей, в яких він проходить.

Це пояснюють тим, що багато автомобілістів-боржників, знаючи в якому регіоні проходить експеримент, можуть почати ховатися. Додається, що лише за перші дні на місці було стягнуто аліментів на суму 64 000 грн, а також вилучено два транспортні засоби.

Як вважає заступник міністра юстиції з питань ДВС Андрій Гайченко, пілотний проєкт вийде в рамки Всеукраїнського вже до кінця 2021 року.

Дорога, фото Знай
Дорога, фото Знай

Нагадаємо, Укрзалізниця показала, чим збирається годувати пасажирів у поїздах: три меню на вибір. "Укрзалізниця" презентувала нові ланчбокси, розробивши нові варіанти меню в поїздах "Інтерсіті"

Як повідомляв портал "Знай.ua", Нова пошта пообіцяла доставляти посилки, не виходячи з під'їзду: що зміниться для клієнтів. Популярний поштовий оператор "Нова пошта" повідомила про нововведення, які мали б полегшити життя їхніх клієнтів

Також "Знай.ua" писав, Vodafone самовільно під'єднав клієнту послугу й двічі зняв за неї гроші: "Відповідь просто вбила". Українець стверджує, що двічі втрачав кошти при поповненні пакету