Стало відомо про чергову скаргу на підприємство Нова Пошта, якою щодня користуються тисячі осіб. Замість пляшки вина прийшли осколки скла.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це стало відомо завдяки новій публікації в Telegram-каналі "Чорний список", де регулярно публікують різні скарги українців на ті чи Інші сфери послуг. Цього разу потрапили під приціл представники Нової Пошти.
На ролику показано, що посилка прийшла в жахливому стані, і товар не зберігся по дорозі.
"#Нова_почта доставка на "вищому" рівні! Відправили пляшку дорогого вина і цукерки. Прийшло не вино, а уламки. Вся посилка мокра і розірвана" - йдеться в повідомленні під постом.
Вся справа в тому, що співробітники пошти вирішили не робити маркування про те, що всередині знаходиться крихкий вантаж, і відправили просто так. Відповідно, по всій видимості посилку не слабо потрясло, що в результаті залишило клієнта без вина і цукерок, так як упаковка також промокла.
Як зважилася в результаті ситуація - не повідомляється. Чи були повернуті гроші підприємством - також ні слова.
У коментарях користувачі почали писати, що вони про це думають.
"Ну до дорогого вина потрібен сир, а не дешеві цукерки, етикетку з пляшки в студію, а то може там 777";
"Вина і осколків не видно. Видно тільки дешеві цукерки";
"А оціночну вартість. Ви назвали або сказали мінімальну?))) Нова Пошта Вам виплатить згідно оціночної...";
"У мене теж не одноразово був подібний досвід, приходили тільки осколки. Але я коли роблю відправку, то страхую вантаж то на 20000.00, то на 35000.00 гривень, вартість доставки збільшується буквально на 60-100 гривень і при цьому я спокійна";
"Як упакували, так і довезли.:)) А потім скаржаться, що на Новій пошті в дерев'яні коробки пакують і дорожче беруть за збереження посилки. Тут скло упаковано в целофанову обгортку. І що, сподівалися що прийде ціла пляшка?:)) Дивно, що там взяли таке, видно ви приховали, що пересилаєте пляшку вина. Ваш погано упакований вантаж міг зіпсувати інші посилки";
"Може бути проблема не в Новою поштою, а у відправнику, який не спромігся нормально запакувати вашу посилку ?"
Нагадаємо, відправили 9 кг, а отримали 70: харків'янка на "Новій пошті" дізналася, що таке доставка майбутнього.
Як повідомляв портал Знай.ua, клієнти "Нової Пошти" розкрили "накрутку" ціни на відправлення
Також Знай.ua писав, українець у відділенні "Нової Пошти" розкрив план зі збуту картону, а також гаманці клієнтів