Оплата комунальних послуг вже давно стала одним з найпопулярніших банківських платежів. Однак, на жаль, не завжди все проходить як потрібно.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяMonobank потрапив у серйозний скандал. Про це повідомляє портал gsmininfo. Один з клієнтів поскаржився на махінації з боку фінансової організації. Чоловік звинуватив банк у підміні платіжних реквізитів, за якими здійснювалися операції з оплати комунальних послуг. Проблема виникла після налаштування автоматичних платежів - це одна з функцій, які пропонує пропозиція Monobank.
Незадоволений клієнт повідомив, що він користувався цією послугою протягом 8 місяців. Розповідаючи свою історію, чоловік зазначив, що він не перевіряв ці платежі, підключивши опцію автоматичного списання. Однак через 8 місяців, після списання платежу в розмірі 2500 грн, він вирішив поцікавитися, що там відбувається. Клієнт зазначив, що код ОКПО був вказаний вірно, але поле номера IBAN чомусь зникло, хоча в інших платежах воно було присутнє.
Клієнт звернувся в службу підтримки з проханням уточнити IBAN. Однак оператор надіслав йому зовсім інший IBAN. На питання клієнта, оператор відповів, що подібне могло статися через зміну реквізитів, проте в квитанції реквізити залишилися колишніми. Однак адресат коштів не отримував, і платнику вже нараховувалася пеня.
Чому стався цей збій-невідомо. Якщо ви робите оплату комунальних послуг, обов'язково перевіряйте реквізити.
Нагадаємо, раніше стали відомі нові правила і тарифи від Monobank: що змінилося для українців
Також "Знай.иа" повідомляв, що Monobank несподівано заблокував рахунок клієнта: "Залишили на їжу"
Як повідомляв портал "Знай.иа", За "скинь на карту" - штраф 85 тисяч гривень: клієнтам Приватбанку, Ощадбанку та Monobank податкова пригрозила покаранням