Клієнтка "Ощадбанку" не змогла отримати свої гроші в банкоматі. Вона залишила негативний відгук про свій досвід на сайті «Мінфіну».

За словами клієнтки, в червні цього року її дідусеві банкомат «Ощадбанку» не видав гроші.

"Пішли з ним у відділення, написали заяву. Дівчина-консультант неправильно написала дату проведення операції, чекали більше двох місяців, поки це з'ясувалося (на гарячій лінії годували сніданками, чому немає результату ніхто не говорив), помилку виявили самі, коли з боєм у відділенні забрали копію заяви і виявили нестикування дат. Ок, гроші повернули", - розповіла вона.

Однак 11 вересня дідусь хотів поповнити телефон, на карті спрацювали ліміти, «які зняти в додатку, як радить інфобот, неможливо».

Популярні новини зараз
Пенсії пропонують підняти на 60%: щоб більше не перебиватися копійками Почекайте з покупками: виплати пенсій затримають "Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках
Показати ще

"Дзвінок роботу знімає його на день, а дідусь постійно користується перекладами і картою. Дзвонимо консультанту. Хлопець не міг зрозуміти, що від нього вимагається, спілкуватися після дідуся зі мною, довіреною особою, відмовився, почав підвищувати голос, голосно і швидко шипіти в трубку про те, що не можна розмовляти з іншими, поставив нас на лінію утримання на п'ять хвилин», - сердиться клієнтка.

Пенсіонери, скріншот: Youtube
Пенсіонери, скріншот: Youtube

Після цього вона і пенсіонер передзвонили в банк вдруге, і взяла трубку дівчина.

"Ми просили зняти ліміти на всі операції, або змінити його на 50 тисяч кожен, на що ця неадекватна «співробітниця» почала підвищувати голос на літню людину, перераховувати послуги і дуже роздратовано питати: «на що ви конкретно хочете зняти ліміт», хоча їй було сказано до того, на все. Спілкування з клієнтами, особливо літніми, жахливе. Оператори не розуміють, чого від них хочуть, виявляють неповагу до клієнта, сміючи собі дозволяти спілкуватися на підвищених тонах, ставити на утримання, проявляти свою неприязнь до людей похилого віку», - обурилася жінка, додавши, що вони мають намір відмовитися від послуг Банку в майбутньому.

"Будемо відмовлятися від послуг Вашого банку, з вашим жахливим додатком, жахливим сервісом. Підемо туди, де над людьми похилого віку не будуть знущатися і ставити їх в ніщо», - резюмувала вона.

У банку вибачилися за переплутані дати, але виправдали дії своїх операторів, пояснивши їх інструкціями.

Нагадаємо, запитують особисті дані та баланс картки: Українка викрила ошуканців на ОЛХ, як влаштована афера

Як повідомляв " Знай.ua", Українка в "Ощадбанку" ледь не втратила останні гривні - у касі "з'їдають", як у банкоматі: "За що?"

Знай.uа писав, термінал Ощадбанку "з'їв" 2700 гривень, клієнт чекає грошей вже тиждень: "Сказали, Це ваші проблеми"