Шляховики відремонтували трасу Дніпро-Нікополь з двох кінців, а 14 кілометрів посередині залишили з ямами. Подробиці дізнавалися журналісти програми «Джедаі» на телеканалі 2+2.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяСюжет можна переглянути за посиланням.
Траса Дніпро-Нікополь має статус обласного значення. Щодня тут курсують десятки рейсових автобусів, вантажівок і тисячі автівок. 42 кілометри дороги тут полагодили, а інші 14 км, де є ями глибиною 20 сантиметрів — ні.
Цю дорогу водії не можуть оминути, адже це найкоротший шлях із Запоріжжя в Дніпро. «До ремонту усієї траси було важко перенести три години дороги на цих ямах. По дві запаски лежало в багажнику. Останній раз їхала цією дорогою вночі зі швидкістю 20 км/год», — каже водійка Сюзанна.
14 кілометрів траси залишилися без ремонту через безвідповідальність підрядника, компанія якого без пояснення зупинила роботи ще минулої осені. Довелося розривати договір та поновлювати торги. «Вони не вийшли виконувати роботи. Зірвали графік, тобто Дніпропетровська область залишилася в їхніх заручниках, тому що в них був договір на руках. Ми розірвали договір і будемо звертатися до суду щодо компенсації», — каже Олександр Коломійцев, голова служби автодоріг Дніпропетровщини.
У вересні цього року шляховики почали доробляти трасу. Стартували з кордону Дніпропетровської і Запорізької областей. Зараз там знімають старий шар асфальту. Шляховики кажуть, що за день можуть фрезерувати по кілометру шляху. Нове дорожнє полотно буде завтовшки 32 сантиметри. Ремонтники планують з’єднати дві нові ділянки у грудні.