На офіційній сторінці "Київводоканалу" в соціальній мережі Facebook з'явилася цікава публікація з відповіддю на важливе питання — що ж робити, щоб лічильник прожив максимально довго.
На початку поста говориться, що за статистикою більше половини приладів не проходять перевірку, навіть після першого разу. Через це лічильники відбраковують, а абоненту потрібно купити новий.

Київводоканал, скріншот з відео
Київводоканал, скріншот з відео

"Споживачі навіть не здогадуються, скільки бруду накопичується в їх приладах обліку. Головною причиною накопичення іржі і осаду є незадовільний стан внутрішньобудинкових мереж і проведення ремонтних робіт на них, що безпосередньо впливає на якість води, яка проходить через лічильник", - йдеться в публікації.

А потім Київводоканал озвучує шість рекомендацій, щоб лічильник міг прослужити набагато довше. І найперша з них-відмовитися від покупки найдешевшого приладу обліку. Вибір можна сконцентрувати навколо середньої цінової категорії, де лічильники без проблем пройдуть 2-3 перевірки.

Каналізація, фото: Київводоканал
Каналізація, фото: Київводоканал

Далі повідомляється про правильність установки лічильника, який, за інструкцією, повинен бути зафіксований в горизонтальному положенні.

"Вчасно повіряти лічильник. Не допускати механічних пошкоджень лічильника. Отвори, тріщини і відколи є першим сигналом до відбракування приладу. Не використовувати магніти та інші шахрайські пристрої для штучного зменшення показників. Піклуватися про стан внутрішньобудинкових мереж у вашому домі. Вимагати від керуючої компанії регулярно здійснювати промивку мережі", - йдеться в повідомленні Київводоканалу.

Нагадаємо, українці скаржаться на смердючий "чай" з кранів: випив - і відразу до лікаря

Як повідомляв "Знай.ua", киянам пообіцяли більше питної води, радять готувати пляшки: де і коли з'являться нові бювети

Знай.ua писав, Київводоканал заявив про масове відключення неплатників, останнє попередження: як погасити борг частинами