З Індонезії прийшли доволі цікаві новини. Так в печері на острові Сулавесі археологи в 2015 році виявили останки жінки. Вчені провели дослідження, і виявилося, що її геном відрізняється від генома всіх відомих раніше древніх людей.

Про це дослідження стало відомо завдяки публікації в науковому журналі Nature.

Останки стародавньої дівчини, фото: The Guardian

Історія населення Південно-Східної Азії багато в чому невідома. Археологічні дані мізерні, а ДНК стародавньої людини через клімат рідко зберігається до наших днів. Раніше було відомо лише два геноми людини з цих місць.

Але в 2015 році все змінилося. У печері на Сулавесі знайшли останки жінки, і через деякий час вчені з упевненістю говорять: вони виявили людину невідомого науці роду.

Йдеться майже про 10 тисяч гривень: скільки сьогодні мають отримувати українські пенсіонери Пенсіонерам дадуть знижку на продукти 20%: що потрібно взяти в магазин Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати Оля Полякова дізналася, що вагітна після розлучення: як насправді з'явився Буряковський

Останки стародавньої дівчини, фото: The Guardian

Співавтор дослідження Серена Туччі з Єльського університету заявила, що ця жінка померла 7200 років тому у віці 18 років. Аналіз ДНК, яка збереглася у внутрішній кістці вуха, показав, що вона - далека родичка аборигенів Австралії і Меланезії або Нової Гвінеї і західної частини Тихого океану. Їхні предки першими досягли берегів Океанії.

Жінку поховали в зігнутому положенні на глибині близько 190 сантиметрів. Вчені зазначили, що для них стала несподіванкою наявність у жінки меншої кількості денисівських генів, ніж мала більшість корінних австралійців і папуасів.

Дослідники пояснили, що їм відомо про поширення сучасних людей зі Східної Азії в острівний Регіон, проте це сталося набагато пізніше, близько 3500 років тому.

Раніше повідомляли, дослідники випадково відшукали місто, засноване Цезарем.

Як повідомляв Знай.uа, зуби на місці, а Гендальфа немає: археологи відкопали останки дивовижних "хоббітів".

Знай.uа писав, дерев'яний кінь з давніх легенд виявився правдою: "Знайшли там, де була Троя".