Стало відомо про інцидент, який стався в одному з супермаркетів міста Дніпро. Співробітники магазину наклеїли відразу кілька стікерів на товар, щоб продовжити йому термін придатності.

Про це стало відомо завдяки Telegram- каналу "Чорний список", де регулярно українці діляться своїми враженнями про різні магазини або компанії.

Цього разу під роздачу потрапив Дніпровський супермаркет Сільпо, який розташовується за адресою Тополина, 1а.

Справа в тому, що співробітники магазину переклеїли стікер на молочну продукцію. На упаковці сиру видно відразу два стікери, один новий, а другий старий.

Популярні новини зараз
Побутовим споживачам пригрозили відключенням електроенергії: хто у "чорному списку" Реформи і прозорість: експерт розповів, чого вимагають США від України за свою допомогу Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну
Показати ще

"На питання до продавця "Чи нормально, що дві різні дати на одній упаковці?". Надійшла відповідь - "Ну дати до яких вжити ж однакові стоять, ніхто вас не дурить" - сказано в повідомленні. При цьому, на фотографії, яка прикріплена до посту, прекрасно видно, що дата терміну придатності різна. На старій наклейці його варто вжити до 31 Серпня, а на новій до 3 вересня.

У коментарях українці почали писати свою думку, що ж вони думають про ситуацію, що склалася.

"Воу Воу легше. Діти. Це Рілі переоцінка. Дати на першому стікері спеціально не закривають що б було видно, що сир не продовжують за термінами. Питання до автора. Невже краще нехай заклеюють повністю або після кожної переоцінки перемотують сир тим самим продовжуючи терміни на тижні";

"Це введення в оману, що значить залишили перший стікер? До чого там дві дати? Це чим регламентується взагалі, лівою п'ятою адміністрації? Ціну міняєте, перепаковуйте повністю, стікер вони залишили";

"Ні! Як було до 31.08 так і залишилося на другому стікері актуальна тільки ціна!";

"Вона не залишилася колишньою. На вагах не програми яка перемотують час або ставить положенню дату вжити до. Тому і не заклеюється дата вжити до на старому ціннику. Не придумали таких ваг або таких програм що б змінювалася тільки ціна".

Нагадаємо, що під Києвом українцям продали хліб з "сюрпризом": "за малюнком не видно було".

Як повідомляв Знай.uа, українець показав, як супермаркети обманюють покупців: огірки подорожчали на касі.

Раніше ми писали про те, що булочка з металевою начинкою ледь не відправила українця на той світ