Українець поскаржилася на фінансову установу ПриватБанк, який тривалий час не повертає гроші за авіаквитки. У чому ж причина такої затримки.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це стало відомо завдяки скарзі на порталі Мінфіну, де регулярно люди можуть розповісти про свої проблеми, і знайти відповіді на їхні відповіді.
Опубліковано це було 10 серпня поточного року. Користувач розповідає, що 22 лютого поточного року було придбано два авіаквитки на 5 березня через Приват24.
При цьому, коли почалася реєстрація на рейс онлайн за 24 години, виявилося, що в списках пасажирів їх немає, і полетіти вони не зможуть.
"Я дзвонив в авіакомпанію вони сказали, що таких пасажирів немає і звертатися в Приват. Здзвонився я з оператором сказали подати заявку на повернення коштів я так і зробив. За підсумком вже серпень місяць, і моя заявка досі на розгляді і відповідь від операторів один ("авіакомпанія не відповідає, а ми зробити нічого не можемо")" - сказано в повідомленні.
Після цього було написано лист в авіакомпанію, де йому протягом доби відповіли те ж саме, що по телефону, мовляв, таких пасажирів у записі немає, і потрібно звертатися в ПриватБанк. Вийшов замкнуте коло, і як сказано в скарзі, фінансова установа вирішила відморозитися в від цього питання, і грошей не бачити.
В результаті, на наступний день на сайті з'явилася відповідь від самого Приватбанку. Вони вибачилися за затримку, і повідомили, що намагаються зараз врегулювати питання з авіакомпанією. Про результати даної справи автор буде сповіщений трохи пізніше.
Чим все закінчиться в результаті-невідомо, потрібно дочекатися повного розслідування.
Нагадаємо, раніше Банкомат " ПриватБанку "затиснув 1000 гривень, копи розводять руками:" довести неможливо..."
Як повідомляє портал Знай.uа Українка хотіла зняти 9 тисяч з банкомату "Привату" , а залишилася ні з чим: "треба оплатити лікування"
Також Знай.uа писав, що Переселенці з Криму скаржаться на ПриватБанк, де обікрали їх більш ніж на мільйон гривень