На сторінці Міністерства юстиції України в соціальній мережі Facebook з'явилася інформація про введення в дію Закону"Про внесення змін до деяких законів, щодо захисту споживачів при врегулюванні простроченої заборгованості".
Повідомляється, що вступив він в силу ще з 14 липня 2021 року.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяІ тепер є чітке регулювання роботи колекторських компаній. Їм заборонили працювати поза певного реєстру НБУ і зобов'язали використовувати нові способи взаємодії з споживачів, включаючи безпосередню взаємодію шляхом телефонних або відеопереговорів, особистих зустрічей в період з 9 до 19 години за київським часом, відправку будь-яких видів повідомлень або поштових відправлень за місцем проживання.
"При першому контакті зі споживачем колектор зобов'язаний повідомити власне ім'я, назву компанії, яку представляє, контакти для зв'язку, правову підставу взаємодії, розмір боргу і неустойки за прострочення", - йдеться в публікації.
Ще були встановлені правила етичної поведінки — забороняється використовувати погрози, шантаж, вводити споживача і його близьких в оману, взаємодіяти з боржником, за власною ініціативою, протягом декількох разів на добу.
Нагадаємо, Кабмін пригрозив боржникам за комуналку: штраф або позбавлення субсидії
Популярні новини зараз
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
Показати ще
Як повідомляв "Знай.ua", українець взяв кредит у Приватбанку і залишився "голим": "Погрожували і ображали"
Знай.ua писав, українцям розповіли, чи можуть відібрати житло за чужі борги: "Тільки якщо..."