На сторінці Міністерства юстиції України в соціальній мережі Facebook з'явилася інформація про введення в дію Закону"Про внесення змін до деяких законів, щодо захисту споживачів при врегулюванні простроченої заборгованості".
Повідомляється, що вступив він в силу ще з 14 липня 2021 року.

Затримання колекторів, скріншот відео
Затримання колекторів, скріншот відео

І тепер є чітке регулювання роботи колекторських компаній. Їм заборонили працювати поза певного реєстру НБУ і зобов'язали використовувати нові способи взаємодії з споживачів, включаючи безпосередню взаємодію шляхом телефонних або відеопереговорів, особистих зустрічей в період з 9 до 19 години за київським часом, відправку будь-яких видів повідомлень або поштових відправлень за місцем проживання.

"При першому контакті зі споживачем колектор зобов'язаний повідомити власне ім'я, назву компанії, яку представляє, контакти для зв'язку, правову підставу взаємодії, розмір боргу і неустойки за прострочення", - йдеться в публікації.

Колектори, кадр з відео
Колектори, кадр з відео

Ще були встановлені правила етичної поведінки — забороняється використовувати погрози, шантаж, вводити споживача і його близьких в оману, взаємодіяти з боржником, за власною ініціативою, протягом декількох разів на добу.

Нагадаємо, Кабмін пригрозив боржникам за комуналку: штраф або позбавлення субсидії

Популярні новини зараз
Українців закликали не відкладати на завтра: можна подати заяву на пенсію за лічені хвилини Не просто оновити дані у ТЦК: чоловіків попередили, що буде потім Через це пройдуть всі чоловіки: українцям підготували нове правило Як відмовитися від отримання повістки, щоб вам за це нічого не було
Показати ще

Як повідомляв "Знай.ua", українець взяв кредит у Приватбанку і залишився "голим": "Погрожували і ображали"

Знай.ua писав, українцям розповіли, чи можуть відібрати житло за чужі борги: "Тільки якщо..."