Українці продовжують скаржитися на сервіс одного з найвідоміших державних банків "ПриватБанк". Цього разу клієнтка поскаржилася, що банк ніяк їй не може активувати нові дані, з нагоди зміни місця проживання, хоча вона вже 8 разів зверталася до відділення з цього питання.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВідповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.
За словами дівчини, ще минулого року вона змінила реєстрацію разом з неповнолітнім сином, який також є клієнтом ПриватБанку. Банк був повідомлений в тому ж місяці, адже клієнтка ФОП, а її син отримує пенсію по втраті батька.
"Загалом за минулий рік я була у Приватбанку вісім разів щодо ідентифікації даних. Мені закривали та відкривали рахунки вже у Києві, міняли два рази картки мені та сину у Києві та на переферіі.
Вчора вирішила встановити додаток де потрібна ідентифікація НБУ і випадково з’ясувала, що за даними ПБ я, і в очевідь син, досі за старою реєстрацією. Наразі зрозуміла що саме мала на увазі податкова надсилаючі мені свої листи щастя щодо невідповідності даних ", - написано у відгуку.
Звернувшись на гарячу лінію банку з'ясувалося, що сталася технічна помилка, через яку реєстрація не підтягується в банк.
"Звернулася до гарячої лінії ПБ. Дівчина сказала, що наразі сталася технічна помилка, бо вона бачить вісім разів за рік надану реєстрацію у м. Києві (тричі за останні два місяці), яка чомусь не підтягується до банк ID. Те ж саме і у сина, який доречі навіть паспорт отримував у Києві, як і реєстрацію. Я мовчу вже про те, що я розлучена вже 6 років, і п’ять років тому чоловік помер, я повідомляла банк про зміни. Вчора я з’ясувала, що навіть він «воскрес» зусиллями робітників ПБ, чого не скажеш про коректне відображення даних про реєстрацію. Створили звернення до техвідділу щодо виправлення помилок ", - продовжує українка.
У підсумку жінці передзвонили з Приватбанку і повідомили, що це не їх помилка, а клієнтка ніяких документів не подавала, тому що вони ніде не відображаються, хоча днем раніше в підтримці довідки про реєстрацію було видно.
Після клієнтка звернулася на пряму до керівників відділу Приватбанку, але і це не увінчалося успіхом.
"Наразі я поскаржилась до Нацбанку, адже я насправді не впевнена в коректності своїх даних, що надаст ПБ до НБУ після мого особистого дев’ятого візиту за рік щодо актуалізації даних. Та не впевнена, щодо дотримання ПБ ЗУ «щодо захисту персональних даних», якщо вони додають документи невідомо куди в не можуть їх знайти. Мовчу вже про нескінченні візити з дитиною до відділень коли так багато хворих навколо.
Чекаю на відповідь та міркую про зміну банку, але поки не знаю який обрати з таким же зручним банкінгом ", - написано у відгуку.
Нагадаємо, раніше Банкомат " ПриватБанку "затиснув 1000 гривень, копи розводять руками:" довести неможливо..."
Як повідомляє портал «Знай.иа» Українка хотіла зняти 9 тисяч з банкомату "Привату" , а залишилася ні з чим: "треба оплатити лікування"
Також «Знай.иа " писав, що Переселенці з Криму скаржаться на ПриватБанк, де обікрали їх більш ніж на мільйон гривень