Державний "ПриватБанк" отримує все більше і більше скарг на обслуговування клієнтів. Відзначаються всі можливі обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.

В основному анонімні користувачі залишають негативні відгуки на сайті Мінфіну. 27 липня 2021 року, українка розповіла про процес погашення суми кредиту по карті. А до цього громадянам розкрили новий вид шахрайства, коли зловмисники представляються Службою безпеки "Приватбанку".

"ПриватБанк", скріншот: Youtube
"ПриватБанк", скріншот: Youtube

Зараз ситуація полягає в тому, що мешканка України бачила суму заборгованості в розмірі 21147 гривень, при погашенні кредиту. Тоді вона внесла 21200 грн, і зробила це протягом пільгового періоду, 24 липня. Однак це не вплинуло на той факт, що через два дні їй приходить повідомлення про нарахування відсотка за користування кредитними коштами. Сума склала 1657 гривень.

Приватбанк, фото: Знай.uа
Приватбанк, фото: Знай.uа

Після цього Українка зазначила, що протягом багатьох років користується послугами банку. А сталося з нею подібне вперше.

"Якби в повідомленні банкінгу Приват24 стояла сума погашення, яка повинна була бути погашена - я б її і погасила! Дуже Для мене неприємна ситуація. І ще: при обміні карти голд не вважали за потрібне надати контакти і закріпити карту за особистим менеджером. Обслуговування стало гнітючим", - заявляє жінка.

ПриватБанк, фото: Знай.ua
ПриватБанк, фото: Знай.ua

Популярні новини зараз
Маша Єфросиніна розповіла про потужну силу путіна і вказала, хто йому допомагає: "Провела чаклунську дефлорацію" Тариф на газ у грудні змінили: хто платитиме по-старому, а хто дорожче Як визначити, чи заряджена батарея: проста перевірка за декілька секунд Потап нарешті зізнався, що в його житті не одна дівчинка, білявка не як Каменських: "Там на мене чекають такі..."
Показати ще
На її думку, зв'язатися з фізичною особою зі служби-підтримки "ПриватБанку" неможливо, тоді як бот не може допомогти їй у цій ситуації. А тепер ще й ввели обідні перерви у відділеннях банку, хоча до цього такого не траплялося.
Згодом на негативний відгук відповіли представники "Привату", які зазначили, що співробітники відділень мають право на обідню перерву відповідно до Закону.

Негативний відгук про ПриватБанк, скріншот: Мінфін
Негативний відгук про ПриватБанк, скріншот: Мінфін

Нагадаємо, українка знімала 1000 гривень в банкоматі, а отримала тільки 500: "Підбігає охоронець і каже..."

Як повідомляв "Знай.ua", шахраї придумали нову схему, пов'язану з "ПриватБанком": дзвінки з ранку і доступ до грошей

Знай.ua писав, термінал ПриватБанку забрав 100 доларів українця, але гроші пішли "на повітря": змусили чекати 14 днів