Українка поскаржилася на те, що термінал «Ощадбанку» не видав їй повну суму грошей. Про це вона написала на сайті «Мінфін».

За її словами, йдеться про відділення «Ощадбанку», розташоване в Гребінці Полтавської області, на вулиці Євгена Гребінки, 3

Ще 5 червня цього року їй потрібно було зняти тисячу гривень зі свого рахунку. В терміналі «ОщадБанку» в цей час була інкасація, тому вона вирішила зняти кошти через термінал партнера – «ПриватБанк».

«Термінал працював коректно, тому я вставила картку і запросила потрібну мені суму. В цей час до мене підбігає охоронець і говорить, що в банкоматі зараз якісь збій, щоб я нічого не знімала. Нажаль, вже було запізно, гроші почали нараховуватись (в результаті замість 1000 грн, мені видало лише 1 купюру на 500 грн). Я розгублена, відмінила отримання чеку, але смс прийшла, що 1000 грн знято успішно», - окреслює проблему клієнтка.

Вона зателефонувала на гарячу лінію «ПриватБанку», однак там їй сказали, що нічим допомогти не можуть, і порадили телефонувати в «Ощадбанк».

Популярні новини зараз
Нова війна, тепер космічна: астрономи розповіли, як НЛО прилетять боротися за воду Залишать голими та босими: комунальники пообіцяли "не райдужну перспективу" всім боржникам Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає Червень принесе не лише тепло, а й гроші: хто отримає нову пенсію
Показати ще

«Набрала туди, там теж нічим допомогти не змогли, сказали, зверніться на відділення. Так як це була суботу, довелося очікувати до понеділка, щоб був робочий день… прийшла на відділення і все пояснила. Далі спеціаліст банку надала мені зразок заяви і сказала, щоб писала так. З її слів така ситуація буває, все добре, кошти повернуться через 45 днів... Пройшло достатньо часу, але мені ніхто так і не набрав», - розповідає вона, додаючи, що у відділенні пояснили – результатів ще немає.

«В обід того ж дня мені подзвонили з відділення і сказали, що готова відповідь. Результати мене, чесно кажучи, здивували!!! Провели перевірку і в мене з рахунку дійсно знято 1000 грн. Супер, але ці інформацію я теж знаю! Суть в тому, що знято повну суму, але видано на руки половину. А що саме обурююче, що я ще повинна заплатити банку за неправдиві свідчення 500 грн! Це взагалі як??? Я ніколи не думала, що, живучи в 21 столітті, Ощадбанк залишився на рівні совка», - здивовано пише клієнтка.

Нагадаємо, українець втратив здатність ходити і позбувся картки "Приватбанку" - "Чхати їм на клієнтів"

Як повідомляв Знай.uа, Ощадбанк залишив українця без зарплати, тому що співробітники не вміють користуватися додатком: "Гроші пішли не туди"

Також портал Знай.uа писав, що українців попередили про шахраїв, які працюють від імені Приватбанку: "Заманюють високими доходами"