Компанія Нова Пошта презентувала новий додаток для клієнтів за кордоном, що тепер об'єднує всі країни, де працюють її відділення. Олександр Бульба, генеральний директор компанії, оголосив про ці важливі зміни, які зроблять користування послугами ще зручнішим для українців, що перебувають за кордоном.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЩо змінилося?
Відстеження посилок у реальному часі. Тепер клієнти можуть слідкувати за пересуванням своїх посилок не тільки по Україні, але й по Європі. Посилки можна легко сортувати за категоріями: "мені", "від мене" і "всі".
Управління посилкою онлайн. Додаток дозволяє створювати накладну без необхідності відвідувати відділення, що робить процес відправки значно зручнішим.
Цифровий помічник Сенді. Новий віртуальний асистент допоможе відстежувати посилки, перевіряти правильність відділення, відкривати поштомати та виконувати інші важливі завдання.
Зміна одержувача посилки. Клієнти тепер можуть швидше змінити отримувача або внести зміни в накладну через додаток.
Адресна доставка. Замовити кур'єра тепер можна, просто використавши геолокацію, без необхідності вручну вводити адресу. Також можна змінити час доставки та навіть спілкуватися з кур'єром через чат.
Чайові та відгуки. Новий додаток дозволяє залишати чайові кур'єрам або іншим співробітникам, а також швидко залишати відгуки про послуги.
Раніше ми розповідали, як заощадити за допомогою NovaPay: які знижки можна отримати
Також, українцям масово розсилатимуть повістки поштою: у ТЦК назвали, хто отримає найближчим часом