Платите за комунальні послуги чітко за лічильником та раптово на особовому рахунку з'являється незрозумілий борг? Такі інциденти іноді трапляються. Що є причиною, розповіли у "Донецькоблгаз".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяГазовики нагадали, що коли оператор ГРМ не отримує від споживача показники лічильника або він їх передає невчасно, рахунок формується на підставі планового місячного обсягу споживання.
Відповідно, сума за надану послугу може бути дещо завищена, а якщо людина платить за лічильником, то згодом може накопичитись борг, якого за фактом і не існує.
"Якщо Оператор ГРМ не отримає показання від споживача у визначений термін, то рахунок буде формуватися на основі Планового місячного об'єму споживання, що може суттєво відрізнятися від дійсності", - йдеться у повідомленні.
Аналогічна ситуація може виникнути з іншими комунальними послугами. Якщо не передавати показники лічильника води, електроенергії або тепла, то постачальник нараховуватиме плату керуючись даними за попередні періоди.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, перевірка лічильників тепла та води: "Київтеплоенерго" звернулося до споживачів із нагадуванням.
Також наш портал інформував, у YASNO дали важливе роз'яснення щодо платіжок: потрібно знати, щоб не переплачувати.
Крім того, ми писали, як уникнути помилок у платіжках: "Нафтогаз" просить споживачів передавати свідчення по-новому.