Платите за комунальні послуги чітко за лічильником та раптово на особовому рахунку з'являється незрозумілий борг? Такі інциденти іноді трапляються. Що є причиною, розповіли у "Донецькоблгаз".

Газовики нагадали, що коли оператор ГРМ не отримує від споживача показники лічильника або він їх передає невчасно, рахунок формується на підставі планового місячного обсягу споживання.

Рахунки за комуналку. Фото: скрін youtube
Рахунки за комуналку. Фото: скрін youtube

Відповідно, сума за надану послугу може бути дещо завищена, а якщо людина платить за лічильником, то згодом може накопичитись борг, якого за фактом і не існує.

"Якщо Оператор ГРМ не отримає показання від споживача у визначений термін, то рахунок буде формуватися на основі Планового місячного об'єму споживання, що може суттєво відрізнятися від дійсності", - йдеться у повідомленні.

Популярні новини зараз
Що робити, якщо працівники ТЦК вимагають увійти до вашої оселі: поради юриста За каністру бензину доведеться розкошелитись: українців чекає новий штраф ТЦК не мають права: що повинні знати українці про повноваження військкоматів Перелік визначено: де не вимикатимуть світло під час блекаутів
Показати ще

Газовий лічильник. Фото: скрін youtube
Газовий лічильник. Фото: скрін youtube

Аналогічна ситуація може виникнути з іншими комунальними послугами. Якщо не передавати показники лічильника води, електроенергії або тепла, то постачальник нараховуватиме плату керуючись даними за попередні періоди.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, перевірка лічильників тепла та води: "Київтеплоенерго" звернулося до споживачів із нагадуванням.

Також наш портал інформував, у YASNO дали важливе роз'яснення щодо платіжок: потрібно знати, щоб не переплачувати.

Крім того, ми писали, як уникнути помилок у платіжках: "Нафтогаз" просить споживачів передавати свідчення по-новому.