Пенсіонерам важливо своєчасно повідомляти Пенсійний фонд України (ПФУ) про будь-які зміни в особистих даних або обставинах, які можуть вплинути на розмір їхніх пенсійних виплат.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЯкщо пенсіонер не надає таку інформацію вчасно, можуть виникнути серйозні наслідки, включаючи штрафи або судові розгляди.
Що потрібно повідомляти ПФУ:
- Якщо ви отримали ID-картку замість старого паспорта або новий паспорт у разі втрати старого, про це потрібно сповістити ПФУ.
- Будь-яка зміна прізвища, імені або по батькові повинна бути відображена в ваших даних у ПФУ.
- Якщо ви отримали новий реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНУКПП), потрібно повідомити про це ПФУ.
- Перереєстрація місця проживання має бути своєчасно відображена в даних Пенсійного фонду.
- Якщо ви влаштувалися на роботу або звільнилися, ця інформація також повинна бути повідомлена ПФУ.
Терміни та наслідки:
-
інформацію про зміни необхідно надати ПФУ протягом 10 днів з моменту її актуалізації,
-
якщо пенсіонер не сповістить про зміни вчасно, можуть бути нараховані надмірні виплати. Це означає, що пенсіонер може отримати більше грошей, ніж він має право, що в результаті потрібно буде повернути,
-
ПФУ має право утримувати до 20% пенсії до повного погашення надмірно отриманих виплат. Це може призвести до фінансових труднощів, тому важливо дотримуватись термінів і правил.
Нагадаємо, як оформити субсидії онлайн: заявку можна подати без черг
Раніше ми писали про те, що пенсіонери залишаються без виплат, з кожним роком дедалі гірше: під загрозою кожен 7-й
Крім того, Знай.ua повідомляв, темна енергія так і сочиться, зіткнення тільки збільшує: страшну правду про "чорні діри" розкрито