У YASNO пояснили, чи потрібно передавати показання лічильника при відключенні світла. Відповідне звернення до споживачів було опубліковано на офіційному сайті компанії-постачальника.

Фахівці YASNO заявили, що відключення електроенергії ніяк не впливає на обов'язок передавати показники лічильників. Робити це потрібно щомісяця у встановлений термін.

YASNO. Фото: скрін youtube
YASNO. Фото: скрін youtube

"Незважаючи на те, чи застосовувалися відключення протягом місяця, усім споживачам потрібно регулярно передавати показання лічильника у відведений для цього час", - поінформували українців.

Споживачі, які забудуть або свідомо не передадуть актуальних показників, ризикують переплатити за електроенергію. У такому разі обсяг споживання розрахують на підставі даних за попередні місяці.

Популярні новини зараз
Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
Показати ще

Електролічильник. Фото: скрін youtube
Електролічильник. Фото: скрін youtube

"В інакшому випадку – оператор системи розподілу розрахує не фактичне, а середнє споживання. Тоді клієнт може отримати рахунок із такою ж самою сумою, як за місяць, коли не було знеструмлень", - йдеться в повідомленні.

Період передачі показань електролічильника триває 5 днів: за два дні до кінця місяця та протягом трьох днів наступного. Показники за серпень слід передати до 3 вересня.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, графіки відключення світла повністю скасують для однієї категорії споживачів: кому пощастить.

Також наш портал інформував, власникам квартир готують тарифний "сюрприз": житлово-комунальні послуги коштуватимуть дорожче.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, влітку з'явиться додаткова платіжка: за яку комунальну послугу братимуть додаткові гроші.