"Ощадбанк" обмежує клієнтам доступ до власних коштів через звичайні операції по карті. Про це свідчить скарга українки на порталі "Мінфін".

Клієнтка "Ощада" заявила, що хотіла зняти готівку з картки, але операція не вдалася. Для з'ясування обставин вона звернулася до служби підтримки банку, де їй порекомендували прийти до відділення.

"Ощадбанк", скріншот: YouTube
"Ощадбанк", скріншот: YouTube

"Хотіла зняти кошти з картки, однак зіткнулась з ситуацією, коли не вдалось цього зробити. При дзвінку у підтримку банку, мене відправили у відділення", - поділилася клієнтка.

Після кількох годин очікування у відділенні "Ощада" жінці заявили, що обмеження були введені через скаргу на операцію по карті. За словами клієнтки, підозрілою операцією виявився переказ коштів, який вона сама здійснила з іншої своєї картки.

Популярні новини зараз
Мобілізаційні рейди та повістки поштою: ТЦК назвали найвищу ефективність Зупинив авто - отримав повістку: що необхідно знати водіям про свої права У ТЦК пояснили, коли завершиться мобілізація Мобілізація змінює фокус: кому з українців 50+ років час готуватись до армії
Показати ще

Банкомат "Ощадбанка". Фото з відкритих джерел
Банкомат "Ощадбанка". Фото з відкритих джерел

"По факту, мені сказали, що була скарга за операцією і типу тому є обмеження. Однак операція за якою виникли питання, це переказ власних коштів собі ж з рахунку іншого свого банку. Отже, доступу до коштів досі немає, менеджер не допомогла нічим і сказала, що коштів я не отримаю", - поскаржилася українка.

Скарга на Ощадбанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на Ощадбанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, обдиралівка від "Ощадбанку": клієнти скаржаться на нав'язування карток із платним обслуговуванням.

Також наш портал інформував, шахраї взяли кредит на пенсіонера в Ощадбанку: 100 тисяч гривень без верифікації.

Крім того, ми писали, заплатили кредит, але знову з'явилося 6500 гривень: українці потрапили до замкнутого кола від "ПриватБанку".