Співробітники "Ощадбанку" нав'язують клієнтам картки з високою комісією за обслуговування. Про це свідчить скарга на порталі Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКлієнтка розповіла, що звернулася до відділення "Ощада" для оформлення зарплатної картки. Співробітниця банку видала "пластик", заявивши, що плата за обслуговування рахунку не стягуватиметься. В результаті виявилось, що комісія за обслуговування становить 300 гривень щомісяця.
"Видала зарплатну карту в якої комісія за обслуговування 300 грн за місяць. Впевнивши, що обслуговування по даній картці буде безкоштовним. Прошу розібратися в даній ситуації", - поскаржилася українка.
Фахівці Ощадбанку не відреагували на скаргу клієнтки, але в коментарях дали поради інші користувачі порталу.
За припущеннями користувачів, українці відкрили Платинум картку, річне обслуговування якої за тарифами банку становить 3600 гривень, а на місяць відповідно 300 гривень. Клієнтці "Ощада" порекомендували звернутися до відділення та вимагати видати звичайну картку Visa.
"Коли оформляєте картку наполягайте на видачі звичайної ВІЗА, не Преміум і не Платинум. Але, на жаль, зазвичай працівники банку замовчують, тому що треба виконувати плани", - порадили жінці.
Раніше портал Знай повідомляв, клієнти Ощадбанку можуть отримати знижки на шопінг: як скористатися шансом.
Також наш портал інформував, шахраї взяли кредит на пенсіонера в Ощадбанку: 100 тисяч гривень без верифікації.
Крім того, ми писали, заплатили кредит, але знову з'явилося 6500 гривень: українці потрапили до замкнутого кола від "ПриватБанку".