Київстар має чимало незадоволених клієнтів, а нові скандальні історії все більше вганяють у ступор.

Так, абонент поскаржилася, що мобільний оператор підключив їй послугу, якої вона зовсім не потребує, але зобов'язана платити.

Київстар. Фото: скрін youtube
Київстар. Фото: скрін youtube

За словами клієнтки, компанія підключила платну послугу, не повідомивши її. Крім того, жінку не попередили про вартість пакету послуг, як йдеться у відкликанні на сторінці Київстару у Facebook.

Також абонент стверджує, що не потребує цієї послуги, оскільки її пристрій не підтримує інтернет.

Популярні новини зараз
По Землі може вдарити наймасштабніша магнітна буря Філіп Кіркоров раптово впав під час виступу і покотився по сцені З 1 вересня стартує виплата нової допомоги Пенсіонерам доплатять 1000 гривень щомісяця
Показати ще

"Мені підключили пакет Скрізь безлім, але я його не замовляла. Скільки він коштує і що це взагалі таке? Тим більше, що мій звичайний телефон не підтримує інтернет-зв'язок", - написала вона.

Київстар відреагував на відкликання та заявив, що кожному абоненту індивідуально підключають цей тариф, від чого залежить і сама вартість пакету. Однак клієнтка продовжувала наполягати на тому, що їй не потрібна ця послуга, і вона її не замовляла. У результаті їй запропонували вирішити це питання особисто.

"Навіщо мені це підсунули", - запитала клієнтка.

Відгук абонента та відповідь Київстару, скріншот.
Відгук абонента та відповідь Київстару, скріншот.

Нагадаємо, "Київстар" закриває популярні тарифи: що зміниться для абонентів

Крім того, Знай.ua повідомляв, "Домашній Інтернет" від Київстару зламався: компанія звернулася з інструкціями

Вам буде цікаво дізнатися київстар встановлює жорсткі обмеження на період відключення світла