У Пенсійному фонді України повідомили, що 2 травня 2022 року було прийнято постанову правління ПФУ № 4-1 "Про затвердження форми витягу з Електронного реєстру листків непрацездатності".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це йдеться у новій публікації ПФУ на офіційній сторінці в соцмережі Фейсбук.
"Форму витягу з Електронного реєстру листків непрацездатності затверджено з урахуванням положень Порядку організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності та надання інформації з нього, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2019 року № 328 (зі змінами).", - йдеться у повідомленні.
В Пенсійному Фонді Україні повідомили наступні деталі:
1. Пункт 16 Порядку передбачає: інформація з Електронного реєстру листків непрацездатності надається територіальними органами Пенсійного фонду України в паперовій формі як витяг з Реєстру;
2. Пункт 18 Порядку передбачає: відомості з Реєстру формуються за допомогою програмних засобів його ведення з обов’язковим присвоєнням індексного номера, фіксацією дати і часу їх формування у вигляді витягу.
"Постанова правління Пенсійного фонду України проходить процедуру державної реєстрації в Міністерстві юстиції України та набере чинності з дня її офіційного опублікування.", - йдеться у повдіомленні.
Раніше Знай писав, як отримати безоплатну медичну допомогу у Польщі: перелік документів і послуг для українців
Також ми писали, як підприємцям отримати 6500 грн компенсації: Мінекономіки повідомило про нові умови
Нагадаємо, нові правила перетину кордону при поверненні додому: який документ потрібно пред'явити