Батько, який назвав звірка "живою іграшкою", стверджує, що замовив їжу в Mcdonald's Hurstville в Сіднеї, Австралія, а Uber Eats доставив їжу із запізненням на півгодини.

Відповідну новину розмістили на порталі «Daily Star»

Батько з Австралії прийшов в лють після того, як сказав, що його дочка відкрила свій Mcdonald's Happy Meal і виявила, що на неї дивиться величезний тарган.

Батько, який назвав огидного звірка "живою іграшкою", стверджує, що замовив їжу в Mcdonald's Hurstville в Сіднеї, а їжу доставив Uber Eats.

Јн додав: "Цьому маленькому "хлопцеві" сподобався його Хеппі Міл. Моїй дочці - не дуже".

Популярні новини зараз
Десятки тисяч українців залишилися без "броні" від мобілізації: за які порушення призиватимуть Підлітки понівечили жінку і скинули її зі скелі: найстаршого злочинця стратили за допомогою тортур Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
Показати ще

Чоловік припустив, що, поки їжа стояла на чужому ганку, туди заповзла тварюка.

Макдональдс
Макдональдс

На зображеннях, які він завантажив, видно, як темно-коричневий звір повзає по картоплі його дочки.

Він стверджує, що отримав замовлення із запізненням на 30 хвилин після того, як він був доставлений за невірною адресою.

"Я припускаю, що він заповз всередину, поки наша їжа півгодини стояла на ганку не за тією адресою", — додав він.

Представник Mcdonald's сказав, що компанія зв'язалася з клієнтом у соціальних мережах і працює зі своїми партнерами з доставки, щоб глибше вивчити ситуацію.

Макдональдс
Макдональдс

Вони додали: "Mcdonald's дуже серйозно ставиться до безпеки продуктів харчування та напоїв, і ми розчаровані, дізнавшись про досвід клієнтів. Наші співробітники дотримуються суворих процедур очищення, дезінфекції, контролю якості та гігієни, щоб наша їжа та наші ресторани залишалися безпечними для наших співробітників та клієнтів. Ми розглянемо цей інцидент з нашими партнерами по доставці в рамках нашого зобов'язання щодо постійного поліпшення обслуговування".