У відомому магазині "Фокстрот" клієнтка замовила iPhone за 24 тис. грн, але натомість отримала гайки та болти в коробці для смартфона. У компанії провели внутрішнє розслідування та пообіцяли компенсувати українці незручності. Їй також видадуть новий смартфон.

Про це написала Вікторія Шапкіна у своєму Facebook.

Вікторія замовила iPhone онлайн у кредит, а пізніше приїхала за ним у магазин. Після оформлення документів продавець стояла із коробкою телефону на стійці видачі товару, але включити та перевірити його справність не запропонувала. Вона попросила переставити стару SIM-картку, однак їй відмовили.

За словами Вікторії, вона поспішала на потяг, тож і не перевірила смартфон на касі. Відкрила товар вона пізніше.

"Коли я відкрила коробку, там були гайки, загорнуті в поліетилен. Я не розуміла що сталося і намагалася знайти телефон у коробці, але вона була порожня. Навіть картонка зі шпилькою для того, щоб дістати SIM-карту, була порожня", – каже Вікторія.

Популярні новини зараз
Будуть великі штрафи: з якого віку юнаків чекають у ТЦК Гороскоп на 23 листопада для всіх знаків Зодіаку: Близнюки рулюватимуть суботою, Скорпіонів все-таки виведуть із себе Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Показати ще

Скріншот допису у фейсбук
Скріншот допису у фейсбук

Після цього клієнтка зателефонувала на гарячу лінію компанії та все докладно розповіла. Там сказали, що передали інформацію, і що вже наступного дня вона має приїхати до магазину з самого ранку.

"Мені сказали, що я винна, що не включила телефон у магазині. Що потрібно писати заяву і чекати. Я написала. Нічого конкретного не відбулося. Багато вибачень, але що мені з ними зробити? Я їх не обміняю на 24 тис. грн", – пояснює клієнтка.

Телефон, фото з фейсбук
Телефон, фото з фейсбук

Натомість у магазині "Фокстрот" зазначили, що стали жертвою шахраїв. Перед українкою вибачилися й пообіцяли видати новий iPhone.

"Ми щиро вибачаємося перед Вікторією за такий інцидент і вдячні їй за лояльність. Завдяки цьому прикрому випадку ми вдосконалимо наші процеси і зробимо так, щоб з таким досвідом жоден наш клієнт більше не зіткнувся. Також ми обов'язково компенсуємо Вікторії незручності", – написали в компанії під постом клієнтки.

Скріншот коментарів
Скріншот коментарів

ОНОВЛЕНО

До редакції звернулися представники компанії "Фокстрот", які роз'яснили ситуацію, що сталася. Публікуємо лист компанії без коментарів:

"Інцидент, що трапився у відомій мережі електроніки, з клієнткою вирішено. Та оскільки у справі ошуканими виявилися обидві сторони, Фокстрот взявся за розслідування, щоб вивести шахраїв на чисту воду.

Основна версія – підміна вмісту у коробці сталася під час переміщення товару до Києва. Ця модель залишилася в єдиному екземплярі в асортименті мережі (через загальний дефіцит цієї лінійки в Україні), тому його надіслали до столичного магазину, куди клієнтка замовила свою «покупку».

Чому потрібно перевіряти товар

Складність в оперативному вирішенні цієї справи полягала в тому, що товар у магазині дівчина забирала запакованим. Тобто не було зафіксовано момент перевірки клієнткою, що їй необхідно було зробити в магазині. Від додаткових послуг із налаштування смартфона вона теж відмовилася.

Відповідно, компанії необхідно було відпрацювати всі версії, щоб з’ясувати, яким чином і в який момент відбулася підміна. Об’єктивно кажучи, без цих перевірок магазин не має права на першу вимогу обмінювати всі залізні вироби на продукцію Apple.

Рішення Фокстрот

Коли уточнили дату активації телефону, стало зрозуміло, що в даній ситуації постраждалими є обидві сторони: покупець та власне, продавець (у даному випадку – відомий ритейлер), який став заручником інциденту. Та щоб зарадити конфлікту, Фокстрот оперативно, без присутності клієнтки, анулював кредит та вже нарахував їй компенсацію у виглядів бонусів, за які вона зможе придбати будь-який товар у магазині.

Між тим, компанія націлена знайти крадія та готує заяву в правоохоронні органи.

«Ситуація, що сталася, для нас така ж неприємна несподіванка, як і для клієнта. Ми щиро вибачаємося перед Вікторією за такий прикрий досвід, та вдячні їй за лояльність. Завдяки цьому випадку ми вдосконалимо наші процеси та зробимо так, щоб з подібним більше не зіткнувся жоден наш клієнт.

Водночас, хочемо зробити акцент на тому, що Фокстрот – компанія з 27-річним досвідом роботи на ринку побутової техніки та електроніки, яка заслужила довіру та лояльність своїх покупців, і продавати гайки – не наш бізнес», – зазначили у компанії.