Згідно з новим дослідженням, опублікованим у виданні Astrophysical Journal, астрономам вдалося виявити загадкові радіохвилі, що виходять з центру Чумацького Шляху. Поки що вони не знають, що є їх джерелом.

Група вчених з усього світу виявила об'єкт за допомогою радіотелескопа CSIRO в Західній Австралії.

Зітенг Ван, провідний автор дослідження і аспірант Сіднейського університету, зізнався, що спочатку астрономи запідозрили у відправці сигналів обертову мертву зірку, звану пульсаром.

Однак пізніше виявилося, що її сигнал не відповідав тому, що очікували побачити вчені.

Українські пенсіонери можуть отримати виплати за шість місяців за однієї умови: Пенсійний Фонд Головне за ніч: можливість ядерного удару путіна, гідний удар України по лукашенку та "сюрпризи" опалювального сезону 22/23 У "Нафтогазі" дали пораду українцям, як вигідніше споживати газ та платити менше Путін може завдати ядерного удару: розвідка звітувала про можливі цілі

"Найдивнішою властивістю цього нового сигналу є те, що він має дуже високу поляризацію. Це означає, що його світло коливається тільки в одному напрямку, але цей напрямок обертається з часом", - зазначає Ван.

У коментарях до повідомлення фанати інопланетян вже зраділи, що наближається контакт з позаземним розумом.

"We're not alone in this universe for sure (ми точно не одні в цьому всесвіті)", " T finally coming to visit me (вони нарешті приїдуть до мене в гості)", " and so it begins!! (отже, це почалося!!) ",» ET calling us perhaps (інопланетянин, можливо, дзвонить нам)", - припускають коментатори.

«It’s, actually, just a technical screw up with the nearest O2 mobile tower causing it. (Насправді це просто технічна помилка, викликана найближчою мобільною вишкою O2)", - припускають інші.

Раніше повідомляли, Чумацький шлях може зникнути, вчений дав прогноз: "відбудеться зіткнення".

Як повідомляв Знай.uа, "Кривава" місяць: українці зможуть побачити унікальне природне явище в травні.

Знай.uа писав, у п'ять разів більше Землі: вчені зловили "дев'яту планету" Сонячної системи, так ще ніхто не ховався.