Згідно з новим дослідженням, опублікованим у виданні Astrophysical Journal, астрономам вдалося виявити загадкові радіохвилі, що виходять з центру Чумацького Шляху. Поки що вони не знають, що є їх джерелом.

Група вчених з усього світу виявила об'єкт за допомогою радіотелескопа CSIRO в Західній Австралії.

Зітенг Ван, провідний автор дослідження і аспірант Сіднейського університету, зізнався, що спочатку астрономи запідозрили у відправці сигналів обертову мертву зірку, звану пульсаром.

Однак пізніше виявилося, що її сигнал не відповідав тому, що очікували побачити вчені.

Нові тарифи на воду для трьох категорій споживачів: як зміняться платіжки Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати Які електроприлади "тягнуть" найбільше - зараз це дуже важливо знати

"Найдивнішою властивістю цього нового сигналу є те, що він має дуже високу поляризацію. Це означає, що його світло коливається тільки в одному напрямку, але цей напрямок обертається з часом", - зазначає Ван.

У коментарях до повідомлення фанати інопланетян вже зраділи, що наближається контакт з позаземним розумом.

"We're not alone in this universe for sure (ми точно не одні в цьому всесвіті)", " T finally coming to visit me (вони нарешті приїдуть до мене в гості)", " and so it begins!! (отже, це почалося!!) ",» ET calling us perhaps (інопланетянин, можливо, дзвонить нам)", - припускають коментатори.

«It’s, actually, just a technical screw up with the nearest O2 mobile tower causing it. (Насправді це просто технічна помилка, викликана найближчою мобільною вишкою O2)", - припускають інші.

Раніше повідомляли, Чумацький шлях може зникнути, вчений дав прогноз: "відбудеться зіткнення".

Як повідомляв Знай.uа, "Кривава" місяць: українці зможуть побачити унікальне природне явище в травні.

Знай.uа писав, у п'ять разів більше Землі: вчені зловили "дев'яту планету" Сонячної системи, так ще ніхто не ховався.