Черги до магазинів, які спеціалізуються на продажі вживаного одягу та взуття, вже встигли стати звичною справою. Адже кожен хоче увірвати собі ласий шматок.

Люди займають чергу з самісінького ранку, а то й з ночі, а в момент відкриття магазину, буквально штурмом беруть "секонд-хенд". Одне з таких відео опублікував телеграм-канал "Народний ревізор".

На кадрах видно, як люди, штовхаючи один одного, намагаються потрапити у приміщення магазину першими. Автор відео, знятого у місті Дніпро, назвав інцидент "битвою за труси.

Черга в секонд, кадр з відео
Черга в секонд, кадр з відео

Черга в секонд, кадр з відео
Черга в секонд, кадр з відео

Популярні новини зараз
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо "Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
Показати ще

"Штурм секонд-хендів триває. Люди займали чергу з ранку раніше, щоб штурмом взяти черговий секонд-хенд. Любителів дешевих речей було так багато, що охоронець утримував металеву огорожу руками. Автор ролика, який став свідком того, що відбувається, назвав інцидент "битвою за труси" і, судячи з усього, мав рацію. Дніпро", - йдеться у повідомленні. Народний ревізор

"Жодного разу ось так не стояв, ненавиджу черги і завжди знаходжу гідні речі, і все окей, для чого товпитися те, що там таке може бути, щоб стояти ось так і ребра ламати🥴", "Навіщо їм стільки ганчір'я?", - відреагували у коментарях.

Коментарі, Телеграм / Народний ревізор
Коментарі, Телеграм / Народний ревізор

Нагадаємо, вартість доставки посилки на Новій пошті виросла дорогою до клієнта: "Вже зовсім знахабніли". Клієнт поскаржився на Нову пошту

Як повідомляв портал "Знай.ua", Алла Мазур застерегла батьків від популярного батончика: ви купуєте це в аптеці своїм дітям. Алла Мазур назвала небезпечний батончик, який точно купують для своїх дітей батьки, вважаючи корисним

Також "Знай.ua" писав, Vodafone самовільно під'єднав клієнту послугу й двічі зняв за неї гроші: "Відповідь просто вбила". Українець стверджує, що двічі втрачав кошти при поповненні пакету