Компанія "Київстар" розповіла прості способи розпізнати шахраїв. Відповідний пост з'явився на офіційній фейсбук-сторінці компанії.

Як відомо, в Україні періодично діють різноманітні інтернет-шахраї, які виманюють особисту інформацію і використовують її для виманювання коштів.

Компанія Київстар назвала найважливіше правило, а саме - не можна називати ніяких номерів або паролів з СМС. Співробітники фінансових установ їх не просять.

Київстар, скріншот: YouTube
Київстар, скріншот: YouTube

ніколи, ні в якому разі, ні за яких обставин і, навіть якщо дуже хочеться, не називайте телефону ніяких паролів з SMS! Оператори або менеджери банку їх і не просять. Тому, якщо таке прохання все ж надходить, ви спілкуєтеся з шахраєм
, - повідомили в компанії Київстар.

Популярні новини зараз
Українка була в шоці від харчування в школі – таке і свиням соромно давати Запас продуктів на кілька місяців: що купити в умовах війни В Україні ухвалили "історичне" підвищення податків: головні нововведення "Покинув, два роки шлявся, обжимався...": Оля Цибульська розповіла, що сталося з Винником
Показати ще

Компанія радить відразу кидати слухавку в тій ситуації, коли необхідно продиктувати:

  • дані банківської карти;
  • термін її дії;
  • CVV-код.

Алгоритм дій при даних ситуаціях.

  1. Повідомте про ситуацію кіберполіції;
  2. Попередьте оператора і банк про спробу шахрайства. Для абонентів Київстар - на сайті або за телефоном 0800300466.

Нагадаємо, що у Харкові гість з теплих земель ледь не обчистив Відділення "ПриватБанку": йшов на справу з болгаркою.