Управління такою кількістю філій неефективне, тому УЗ необхідно розділити на бізнес-секції, а також розробити механізм прозорого тарифоутворення. Все це допоможе залучити в компанію інвестиції і провести модернізацію.

Про це йдеться в довгостроковій «Національній стратегії збільшення прямих іноземних інвестицій в Україну», яку підготувало Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) і міжнародна компанія Ernst & Young на замовлення Кабінету Міністрів.

"Наявна тягова потужність УЗ не відповідає попиту. Як єдиному гравцеві на тягового ринку, УЗ не вистачає 300-500 локомотивів, а до 40% магістральних локомотивів УЗ вимагають заміни і не можуть бути використані через технічні проблеми»,-констатують в Ernst&Young.

Щоб забезпечити транспортні потреби країни, необхідно поліпшити фінансову та економічну стабільність УЗ, поліпшити безпеку залізниць і привабливість УЗ як роботодавця, забезпечивши потребу в кваліфікованих і ефективних кадрах і підвищити якість управління компанією, сказано в стратегії.

Компанія Ernst & Young пропонує наступні кроки, які допоможуть перетворити УЗ в сучасну і ефективну компанію: реорганізувати компанію з регіональної структури в бізнес-сегменти, розробити і впровадити довгострокову інвестиційну програму, впровадити державно-приватне партнерство і забезпечити фінансування частини програм з державного бюджету, реорганізувати і продати непрофільні ресурси.

Популярні новини зараз
Посилення мобілізації в Україні: як позбавлятимуть прав ухилянтів Боржникам за комуналку приготували болісне випробування: юрист розповів, до чого готуватися Українці намагаються зберегти своє майно перед законом про мобілізацію: що хочуть встигнути Громадський транспорт подорожчає для всіх, окрім пенсіонерів: скільки доведеться платити з 1 травня
Показати ще

"Також необхідна боротьба з корупцією за рахунок збільшення прозорості, і розробка концепції регулювання тарифів на перевезення, яка допоможе встановити розумні тарифи. Для цього потрібно доопрацювати і прийняти Проект Закону «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері транспорту» (...) незалежний регулятор зможе здійснювати державне регулювання у сфері транспорту і внести зміни у відповідні методики розрахунку тарифів», - резюмують в Ernst&Young.

Нагадаємо, Угодою про асоціацію та зокрема Директивою Ради ЄС від 21 листопада 2012 року Про Єдиний Залізничний простір ЄС (2012/34/ЄС) передбачено формування в структурі «Укрзалізниці» корпоративного центру та чотирьох функціональних вертикалей: інфраструктура, Вантажні перевезення, Пасажирські перевезення та виробництво. Такий поділ вже зафіксовано Кабміном.

Раніше генеральний директор Федерації роботодавців транспорту України Володимир Гусак заявив, що Вантажні перевезення в УЗ – найбільш рентабельні серед сусідніх країн. Але замість того, щоб використовувати ці гроші для поліпшення інфраструктури та здійснення інвестиційних програм, ці гроші проїдаються, розкрадаються і витрачаються на непрофільні активи, тому компанії необхідна реформа.