Клієнтка "Приватбанку" поскаржилася на шахрайські дії з його рахунком, в результаті яких вона втратила значну суму грошей. Про це вона написала на сайті «Мінфін».

За її словами, інцидент стався 7 серпня ввечері, близько 21:00.

"7.08.2021 о 20: 54 з моєї картки була проведена операція зі списання грошових коштів без мого відома. За фактом отримала повідомлення, що з моєї карти проведена оплата товарів / послуг на незрозумілому сайті aws amazon.com», - пояснила вона суть виниклої проблеми.

Жінка зателефонувала в службу підтримки, але там їй сказали, що сума незначна, тому розбиратися ніхто не буде.
"Також сказали, що Сайти можуть зберігати всі дані карт, не розумію, як це допустимо. Потрібно прибирати ліміти оплат, включати функцію»підтвердження операцій". Не розумію, чому це не йде автоматом! І дуже обурена, що йде постійний доступ до інформації про карту. Також сказали звертатися на сайт, де була проведена операція, як? Скажіть, як? Якщо там немає ніякої контактної інформації. А щоб зв'язатися з службою підтримки, потрібно створити свій аккаунт і там купа проблем», - дивується пограбована клієнтка.

Популярні новини зараз
Розписуватися буде не потрібно: коли повістка вважатиметься врученою Німеччина вводить суворі обмеження: як це вплине на українців Це має робити кожен, хто має смартфон: чохол і скло на екран не захистять Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі
Показати ще

Банк вже відреагував на її скаргу.

«По вашому списанню на сторонньому сайті був оформлений токен, що дозволяє проводити оплату за договором, що ви уклали, користуючись Послугами Компанії, на рахунок якої проведена оплата. Перевірте у виписці по карті - було надано вам послугу (зарахування). Якщо ви не вказували дані і не отримували послуг від сайту, то варто перевірити, чи не проводили операцію особи, у яких міг бути доступ до Вашої картки і мобільного», - пояснили в банку.

Раніше повідомляли, у Зеленського зобов'язаннями язали колекторів до ввічливості: ніяких погроз, шантажу і чіткі правила.

Як повідомляв Знай.ua, Monobank несподівано заблокував рахунок клієнта: "Залишили на їжу".

Знай.ua писав, Українка змінила місце проживання, але ніяк не може довести це ПриватБанку: "не наша помилка".