Українцям розповіли, як вони можуть себе захистити від обману. Підприємці йдуть на все, щоб продати товар, навіть якщо при цьому страждає споживач.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це розповіли на сторінці координаційного центру з надання правової допомоги в соціальній мережі Facebook.
Буває так, що під час покупки продавець не повідомляє всіх характеристик товару, або ж його дефектів. Або в банку не договорюють стосовно відсотків, які будуть капати по кредиту.
Українцям розповіли, як захистити свої права.
Інформації, що вводить споживача в оману з боку виробника, є:
- характеристики продукції (відомості про наявність продукції в обігу і її переваги, яку небезпеку може нести дана продукція, склад і методи використання продукції і т. д.);
- гарантійний термін і гарантійне обслуговування продукції (ненадання гарантійного талона, невказання відділень, що здійснюють гарантійне обслуговування продукції);
- спосіб продажу, ціну, наявність знижок або інших цінових переваг;
- умови оплати, доставки, виконання договору купівлі-продажу;
- місце розташування і повна назва продавця (у разі необхідності-місце розташування і повна назва особи, від імені якої виступає продавець);
- характер, атрибути та права продавця(зокрема інформації про його особу, статус, наявність ліцензії тощо).
Спочатку потрiбно зафіксувати саме порушення, яке вводить споживачів в оману, і звичайно ж, зібрати всі докази.
Далі звертаєтеся до Антимонопольного комітету України, щоб порушник був притягнутий до відповідальності за свої дії. Там вимагайте припинити порушення законів України, а також відновити справедливість.
Даний орган вивчить матеріали справи, експерти зроблять висновки, після чого повинен винести свій вирок. Якщо раптом він був винесений не на користь споживача, у нього є близько двох місяців на те, щоб оскаржити його.
Термін притягнення підприємства до відповідальності - 3 роки з дня вчинення порушення, а в разі порушення тривало в часі - 3 роки з дня закінчення вчинення порушення.
Нагадаємо, українцям впарюють" змарніле "морозиво в супермаркетах: "миші зжерли". Клієнти поскаржилися на товар
Як повідомляв портал Знай.ua, популярний супермаркет підсунув українцям "померлі" торти і масло: "погрожували розправою". Експерту із захисту прав споживачів погрожували фізичною розправою
Також Знай.ua писав, клієнтка "Сільпо" закотила скандал, щоб не надягати маску